Značka
Značka je to, čo vám zostane, keď vám zhorí fabrika.
(David Ogilvy)
Západoslovenská energetika 1992
ZSE
Značka, ktorá bola v čase svojho vzniku prijímaná trochu rozpačito aj dizajnérskou obcou. Jej koncepcia môže vyvolávať diskusiu no funguje do dnešných čias. Aký bol pôvodný koncept riešenia?
ZSE bol podnik, ktorý zabezpečoval výrobu a distribúciu ekektrickej energie. V rámci transformácie hospodárstva sa stal výlučne distribútorom elektrickej energie. Zmenu zamerania bolo potrebné komunikovať aj vizuálne.
Celková koncepcia značky zahŕňa vizuálnu prezentáciu nasledovných princípov:
– univerzálnosť a variabilitu
– neobmedzený potenciál, ktorý energia predstavuje
– zložitosť procesu, do ktorého firma vnáša pravidlá a smeruje k identifikovateľnému cieľu
Vizualizácia návrhu značky 1998
EuroTel
Štúdium na Slovensku a v zahraničí 2010
MobilityDesk
Partneri
Blue-Space
Calder
Empire Systems
Maurit
MrDesign
Copyright © 2025 idDesign, Všetky práva vyhradené