Produkt 

Identita produktu

Indulona

Prežije rok 2000?
Marketingové prieskumy konštatovali vysoký potenciál značky Indulona ako aj silnú potrebu omladzovania a inovácie značky.
Riešenie sa odvíjalo od dvoch názorových prúdov. Jedným z nich boli radikálnejšie zmeny značky. Nástupníctvo preberala značka Clinea. Časť pôvodného portfólia by postupne prechádzala do útlmu.
Druhý názorový prúd odmietal radikálnu zmenu značky. Navrhoval spôsob ďalšieho rozvíjaniu typu leveraging. Teda postupné rozširovanie portfólia Indulona do ďalších segmentov s využitím potenciálu značky.
Radikálnejšie zmeny dostali zelenú ale optimistické predpoklady sa nenaplnili.
Perspektívnejšou zostala v súčasnosti už realizovaná druhá verzia. Značka Indulona sa svojimi kvalitatívnymi predpokladmi presúvala aj do kozmetického segmentu. Naďalej si zachováva stabilnú pozíciu.
Značka Clinea zostala len epizódou v „živote“ značky Indulona.

Rajo

Obchodnú značku Rajo vizuálne stvárnili  v grafickom štúdiu Mr. Design. Spojenie Rajo a Chuť do života charakteristickým spôsobom kombinuje vizuálne a významové prvky. Jedným z nich je názov rajo. Významovo i farebne je spätý s názvom spoločnosti.

Nový logotyp akciovej spoločnosti Rajo bol vytvorený v roku 2000 v grafickom štúdiu Mr. Design. Vychádza z pôvodného logotypu z roku 1996 a súčasne ho posúva v intenciách trendov tretieho tisícročia. Základom pri tvorbe aj naďalej zostáva zámer akciovej spoločnosti a špecifík jej expandujúcej potravinovej produkcie.

Partneri

Blue-Space

Calder

Empire Systems

Maurit

MrDesign

Copyright © 2025 idDesign, Všetky práva vyhradené